Program

Kotler a auditoriumObsahová náplň seminárov sa zameriavala na novinky a trendy v marketingu. Seminár bol tak mimoriadnym prínosom pre všetkých zúčastnených a poskytol im neoceniteľný zdroj informácií dôležitých pre ich praktické využitie a získanie konkurenčnej výhody na trhu.

Súčasťou každého bloku bola interaktívna diskusia Prof. Philipa Kotlera s účastníkmi. Mohli priamo z úst svetového “guru” získať odpovede na otázky, ktoré im konkrétne pomohli v ich firmách, alebo zistiť kam smeruje marketing a pripraviť sa na trendy, ktoré, ako je dnes už jasné, nás neminuli.

Obsah (témy) seminára Marketing v pohybe 2007

  •  Marketing verzus predaj – ako zlepšiť ich vzťahy a vzájomnú spoluprácu
  •  Lojálni zákazníci ako výsledok uplatnenia holistického marketingu
  •  Výber víťaznej stratégie
  •  Pomocou laterálneho marketingu k objaveniu nových nápadov na nové produkty
  •  Nové komunikačné nástroje v marketingu a ich využitie
  •  Posun k high-tech marketingu, digitálna ekonomika

Obsah (témy) seminára Iniciatívy marketingu v novej ekonomike 2002

Hybné sily novej ekonomiky

  • Prebytočná výrobná kapacita a hyperkonkurencia
  • Rastúca sila zákazníkov
  • Dominancia distribútorov nad výrobcami
  • Nárast digitalizácie a internetu
  • Rýchly rast distribučných kanálov a médií
  • Globalizácia a vzájomná globálna závislosť
  • Recesia a technologický pokles
  • Fúzie a aliancie

Strategický marketing – začiatok

  • Spôsoby budovania zákazníckej rovnosti
  • Rozvíjanie “zrozumiteľnej” firmy a pozicionovanie produktu
  • Stratégie a taktiky budovania vašej značky
  • Vzťah medzi stratégiou budovania značky a misiou spoločnosti
  • Budovanie značky vyžaduje viac než reklamu
  • Hlavné taktické nástroje brandingu

Využitie databázového marketingu a CRM

  • Budovanie a práca s databázou vašich zákazníkov
  • Odhad ziskovosti zákazníkov a ich celoživotnej hodnoty
  • “One-to-one marketing” keď funguje a keď nefunguje
  • Internet a jeho využitie v súčasnosti
  • Internet znamená viac ako e-commerce
  • Internet poskytuje nové príležitosti
  • Internet v službách marketingu

Zlepšenie efektívnosti komunikačných a distribučných kanálov

  • Reklama je obsiahlejšia než 30 sekundový komerčný oznam
  • Public Relations, váš nízkonákladový, vysoko účinný nástroj
  • Naplnenie prísľubu značky integráciou marketingovej komunikácie
  • Riadenie viacerých distribučných kanálov a meranie ich efektívnosti