Mediálni partneri

Top event, akým bol seminár vedený Prof. Philipom Kotlerom by sa v danom čase nebol dostal do tak širokého povedomia bez správnych mediálnych partnerov, ktorých výber určila cieľová skupina, ale najmä trendové marketingové zmýšľanie vedúcich pracovníkov médií. Prítomnosť Prof. Philipa Kotlera im tiež umožnila exkluzívne interview a tým sledovanosť divákov, poslucháčov, záujem čitateľov a tým konkurenčnú výhodu na mediálnom trhu.

Mediálni partneri eventu v roku 2002:
televízia TA3, týždenník TREND, rádio TWIST (dnešné rádio VIVA), tlačová agentúra SITA, mesačník EUROREPORT, Centrum.sk, Marketing Magazine

Mediálni partneri eventu v roku 2007:
televízia TA3, denník Hospodárske noviny, tlačová agentúra SITA, Aktuálne.sk, Bratislava Leaders Magazine, Etarget, mesačník EUROREPORT